collapse

* Parenzana 2022

Avtor Tema: Hrastovlje - Kuk - Kavčič - Kojnik  (Ogledov: 782 krat)

0 člani in 1 Gost pregleduje to temo.

Odsoten stelio

  • Pa ta ni normalen...
  • *****
  • Objav: 1.840
  • FAKTOR 1,8
    • Profil
Hrastovlje - Kuk - Kavčič - Kojnik
« dne: 11. februar 2022, 21:20 »
43 km in 1500 višincev je bilo odpeljanih po najzahtevnejšem terenu z e_bajki.
Čas vožnje 4 polne ure.
Štartali v Hrastovljah in vozili v nasprotno smer urinega kazalca.
In kot zanimivost. Na zadnjem klancu, to je pred samim vstopom v vas, oziroma že  v vasi so se vsem trem izpraznile baterije.
Avtonomija baterije pa kao 150 km ;D.  Ja, mogoče velja to za vožnjo po Vojvodini.
Ampak nismo bili razočarani, še manj pa presenečeni.
 
P.š. Admine prosim, seveda če želita, da odpreta še eno rubriko "e_ ture", kajti ekipa elektikarjev se hitro širi  >:(  ;D

foto

Odsoten mirko

  • Forešt
  • *
  • Objav: 36
    • Profil
Odg: Hrastovlje - Kuk - Kavčič - Kojnik
« Odgovor #1 dne: 12. februar 2022, 07:46 »
Kot skorajšnji dvoletni uporabnik E-kolesa, lahko podam nekaj svojih izkušenj, predvsem s področja "dometa" baterije, ki je pri začetnikih ena glavnih postavk, ki pa z nadaljnjo uporabo počasi izveni, saj je dejansko malo tur kjer bi potreboval več ali močnejšo baterijo, pa še to se da reševati na različne načine.
Tisto o 100-150 km je bolj marketinški podatek proizvajalca, isto kot pri avtih ki naj bi porabili 4 l/100km v praksi pa ki na 5-6 l. No tudi praktično bi šlo skozi, kot si napisal v Vojvodini in ob stalni minimalni podpori motorja (ali brez  ;)) in maksimalni uporabnika.
Vplive na domet lahko razdelimo lahko razdelimo v 2 skupine.
V prvi so tisti, ki so isti kot pri klasičnem kolesu : vrsta podlage, vrsta pnevmatike, tlak v pnevmatiki, višinski profil, hitrost, način, prestavljanja, nasprotni veter, teža uporabnika in prtljage......
Druga zadeva je baterija in pa motor E-kolesa. Začne se z kapaciteto baterije, po prvotnih 300,400,500 W je sedaj postal že standard 625-750 W, nekatere že 900 W, čeprav bo šel trend bolj v manjšanje teže baterije(motorja) in posledično E-kolesa.
Ključna postavka dometa baterije je raven uporabljene podpore in količina lastne podpore, starost in stanje baterije, temperatura okolice ( pozimi je 5-10 % manjši domet) in še nekaj manjših podrobnosti (teža uporabnika....).
Skratka, kot sem napisal v začetku se s temi podatki ukvarjaš bolj na začetku, nato pa le voziš in uživaš. Večji povdarek bi dal na redno vzdrževanje kolesa, predvsem na pogonsko, zavorni del (zavorne ploščice, diski, veriga, verižniki..), saj je njihova poraba  cca 3 x večja kot pri klasičnem kolesu, kar gre na račun večje teže kolesa in pa večjega števila prevoženih km in vm.
Vsem novim uporabnikom E-koles želim veliko veliko veselja pri vožnji , ostalim pa strpnosti in medsebojnega razumevanja.
Lep pozdrav  s Krasa !
Mirko

Odsoten admin

  • Administrator
  • Pa ta ni normalen...
  • *****
  • Objav: 4.560
    • Profil
    • http://mtb.slo-istra.net
Odg: Hrastovlje - Kuk - Kavčič - Kojnik
« Odgovor #2 dne: 12. februar 2022, 08:32 »
Ja,..ni kaj....očitno bo v nekaj letih "klasika" samo še redek primer kolesa :)

Ampak, kot vsakemu paše.


Sicer pa lepa turca in bravo Mikulin klan za to oče-sin druženje!!!

LP Admin

Kolesarjenje je lep šport,.....ker sediš!

Odsoten etcho

  • Administrator
  • Ištrijan,...vrajža raca
  • *****
  • Objav: 1.387
    • Profil
Odg: Hrastovlje - Kuk - Kavčič - Kojnik
« Odgovor #3 dne: 14. februar 2022, 17:44 »
Bravo vi!
1500 višincev bi moglo it skozi s Trail mode, ali ste vse peljali na Boost?
Ste pa mogli več pešačit kot vozit, če si uvrstil temo v "Pohodništvo".  ;D

Odsoten stelio

  • Pa ta ni normalen...
  • *****
  • Objav: 1.840
  • FAKTOR 1,8
    • Profil
Odg: Hrastovlje - Kuk - Kavčič - Kojnik
« Odgovor #4 dne: 15. februar 2022, 14:50 »
Eh, etcho, sedaj me malo ...  :(. Kaj pa ti jaz vem kaj je to trail mode, še manj pa "boost"
 V glavnem smo vozili vsi na minimalni pomoči in to je 1., oziroma na
2.,ko je bilo res strmo. Tudi izkljaplali smo, saj sem pričakoval, da se bo zelo na tesno izšlo.
 Ne, hodili pa nismo, tej bikci so težki, zelo težki, zato moram premišljeno izbirati primerne poti.
So pa to zame izleti in zato sem to objavil pod navedeno rubriko.

 

* Išči:


Zadnje objave:

REBULL TOUR 22 od stelio
[ 19. maj 2022, 20:47]


Parenzana 22 od etcho
[ 09. maj 2022, 21:40]


ŠKODLJIVEC NA POMJANU od admin
[ 21. marec 2022, 19:29]


Hrastovlje - Kuk - Kavčič - Kojnik od stelio
[ 15. februar 2022, 14:50]


Lipica - jamska tura od admin
[ 12. februar 2022, 11:47]


Kokoš - Kamen vrh - Široki vrh od admin
[ 01. februar 2022, 18:31]


2022 od etcho
[ 25. januar 2022, 08:45]


Novoletni Slavnik od admin
[ 31. december 2021, 19:07]

* Obiskovalci foruma:

  • Dot Gostov: 17
  • Dot Skritih: 0
  • Dot Uporabnikov: 0

There aren't any users online.

* Statistika foruma:

  • stats Skupaj članov: 229
  • stats Skupaj objav: 16.281
  • stats Skupaj tem: 2.388
  • stats Skupaj kategorij: 7
  • stats Skupaj Forumov: 40
  • stats Most Online: 283

* Koledar

maj 2022
Ned Pon Tor Sre Čet Pet Sob
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 [21]
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

No calendar events were found.

* Vreme

WetterOnline
Das Wetter für
Izola